Tworzenie postaci to całkiem istotny element na początku rozgrywki, do wyboru mamy 8 ras, a te w zależności od wyboru oferują dodatnie lub ujemne statystyki. Ponadto są jeszcze profesje - aktualnie w grze jest dostępnych 9 profesji z których każda z nich ma unikalne cechy oraz możliwości.

Rasy

Poniżej tabela z wyszczególnionymi statytyskami w zależności od wybranej rasy

Rasa Siła Zręczność Inteligencja Wytrzymałość Szczęście
Człowiek 0 0 0 0 0
Elf -1 +2 0 -1 0
Krasnolud 0 -2 -1 +2 +1
Gnom -2 +3 -1 -1 +1
Ork +1 0 -1 0 0
Mroczny Elf -2 +2 +1 -1 0
Goblin -2 +2 0 -1 +1
Demon +3 -1 0 +1 -3

Profesje

Wybór profesji jest ważny ponieważ nie możemy jej zmienić po utworzeniu postaci, a każda z nich posiada unikalne cechy takie jak np. tarcza u Wojowników czy ognista kula u Paladynów

Profesja Redukcja obrażeń Unikalna cecha
Wojownik 50% max Może używać tarczy która daje szansę na blok ciosu (blok nie działa na pociski magiczne)
Mag 10% max Jego ataki nie mogą zostać zablokowane lub uniknięte
Zwiadowca 25% max Zwiadowca ma szansę na unik ciosu (z wyjątkiem pocisków magicznych)
Zabójca 25% max Może używać 2 bronii
Paladyn 10% max + 40% (bonus profesji) Przed każdą walką atakuje kulą ognistą która zadaje pewne obrażenia (może zostać zablokowana tylko przez innego Paladyna lub Maga)
Berserk 25% max Posiada napad furii który daje 50% szansy na natychmiastowy atak, za to traci 50% pancerza z powodu napadów furii
Łowca Demonów 50% max 44% szansy na odrodzenie z 90% HP podczas walki, po każdym odrodzeniu szansa spada o 2%, a HP o 10% (nie działa w przypadku śmierci od pocisku magicznego)
Druid 10% (bez maski) lub 25% / 50% max (w zależności od tego jakiej klasy maskę założymy) Druid może założyć maskę dwóch podstawowych klas (Wojownik, Zwiadowca) dzięki czemu zyskuje ich unikalne cechy oraz redukcję obrażeń
Bard 25% max Bard może używać jednego z 3 instrumentów które dają bonusy podczas walk (Harfa - bonus do redukcji obrażeń, Lutnia - bonus do obrażeń, Flet - regenerację HP). Instrument jest aktywowany podczas walki co 4 rundy, a długość trwa 1-4 rund (wytrzymałość zwiększa szansę na dłuższy efekt). Moc efektu jest zależna od jakości zagranej melodii. Na 1 poziom mamy 25% szans, na 2 poziom 50%, a na 3 poziom 25%.

Statystyki

Poniższa tabela przedstawia ilość złota potrzebnego do ulepszenia cechy o kolejny punkt. Dotyczy ona podstawowych punktów danej statystyki, ponadto pomijane są też statystyki bazowe z racji na wybraną profesję/rasę postaci. Przykładowo jeśli startujemy grę z 15 pkt zręczności, to koszt ulepszenia do 16 pkt to 0.25 złoto.

Ilość pkt Koszt złoto
1 0.25
2 0.30
3 0.35
4 0.40
5 0.45
6 0.50
7 0.55
8 0.60
9 0.65
10 0.70
11 0.75
12 0.75
13 0.80
14 0.85
15 0.90
16 0.95
17 0.95
18 1
... ...

Poziom

Poniższa tabela przedstawia ilość expa potrzebnego do wbicia kolejnego poziomu.

Poziom Doświadczenie
1 400
2 900
3 1 400
4 1 800
5 2 200
6 2 890
7 3 580
8 4 405
9 5 355
10 6 435
11 7 515
12 8 925
13 10 335
14 11 975
15 13 715
16 15 730
17 17 745
18 20 250
19 22 755
20 25 620
21 28 660
22 32 060
23 35 460
24 39 535
25 43 610
26 48 155
27 52 935
28 58 260
29 63 585
30 69 760
31 75 935
32 82 785
33 89 905
34 97 695
35 105 485
36 114 465
37 123 445
38 133 260
39 143 425
40 154 545
41 165 665
42 178 210
43 190 755
44 204 430
45 218 540
46 233 785
47 249 030
48 266 140
49 283 250
50 301 715
51 320 685
52 341 170
53 361 655
54 384 360
55 407 065
56 431 545
57 456 650
58 483 530
59 510 410
60 540 065
61 569 720
62 601 435
63 633 910
64 668 670
65 703 430
66 741 410
67 779 390
68 819 970
69 861 400
70 905 425
71 949 450
72 997 485
73 1 045 520
74 1 096 550
75 1 148 600
76 1 203 920
77 1 259 240
78 1 319 085
79 1 378 930
80 1 442 480
81 1 507 225
82 1 575 675
83 1 644 125
84 1 718 090
85 1 792 055
86 1 870 205
87 1 949 685
88 2 033 720
89 2 117 755
90 2 208 040
91 2 298 325
92 2 393 690
93 2 490 600
94 2 592 590
95 2 694 580
96 2 803 985
97 2 913 390
98 3 028 500
99 3 145 390
100 3 268 435
101 3 391 480
102 3 522 795
103 3 654 110
104 3 792 255
105 3 932 345
106 4 079 265
107 4 226 185
108 4 382 920
109 4 539 655
110 4 703 955
111 4 870 500
112 5 045 205
113 5 219 910
114 5 405 440
115 5 590 970
116 5 785 460
117 5 982 490
118 6 188 480
119 6 394 470
120 6 613 125
121 6 831 780
122 7 060 320
123 7 291 640
124 7 533 530
125 7 775 420
126 8 031 275
127 8 287 130
128 8 554 570
129 8 825 145
130 9 107 305
131 9 389 465
132 9 687 705
133 9 985 945
134 10 296 845
135 10 611 275
136 10 939 230
137 11 267 185
138 11 612 760
139 11 958 335
140 12 318 585
141 12 682 650
142 13 061 390
143 13 440 130
144 13 839 160
145 14 238 190
146 14 653 230
147 15 072 545
148 15 508 870
149 15 945 195
150 16 403 485
151 16 861 775
152 17 338 505
153 17 819 980
154 18 319 895
155 18 819 810
156 19 344 795
157 19 869 780
158 20 414 715
159 20 964 770
160 21 536 005
161 22 107 240
162 22 705 735
163 23 304 230
164 23 925 545
165 24 552 535
166 25 202 340
167 25 852 145
168 26 532 725
169 27 213 305
170 27 918 540
171 28 630 050
172 29 367 610
173 30 105 170
174 30 875 945
175 31 646 720
176 32 445 505
177 33 251 010
178 34 084 530
179 34 918 050
180 35 789 075
181 36 660 100
182 37 561 220
183 38 469 755
184 39 410 080
185 40 350 405
186 41 330 960
187 42 311 515
188 43 326 065
189 44 348 735
190 45 405 405
191 46 462 075
192 47 563 900
193 48 665 725
194 49 804 020
195 50 951 005
196 52 136 360
197 53 321 715
198 54 555 530
199 55 789 345
200 57 064 175
201 58 348 500
202 59 673 840
203 60 999 180
204 62 378 435
205 63 757 690
206 65 180 715
207 66 614 100
208 68 093 535
209 69 572 970
210 71 110 105
211 72 647 240
212 74 233 350
213 75 830 465
214 77 476 555
215 79 122 645
216 80 832 985
217 82 543 325
218 84 305 910
219 86 080 505
220 87 909 870
221 89 739 235
222 91 636 870
223 93 534 505
224 95 490 375
225 97 459 260
226 99 486 380
227 101 513 500
228 103 616 290
229 105 719 080
230 107 883 715
231 110 062 180
232 112 305 475
233 114 548 770
234 116 872 700
235 119 196 630
236 121 589 225
237 123 996 780
238 126 473 000
239 128 949 220
240 131 514 215
241 134 079 210
242 136 717 090
243 139 371 155
244 142 101 400
245 144 831 645
246 147 656 105
247 150 480 565
248 153 385 655
249 156 307 860
250 159 310 695
251 162 313 530
252 165 420 140
253 168 526 750
254 171 718 645
255 174 929 030
256 178 228 565
257 181 528 100
258 184 937 365
259 188 346 630
260 191 849 945
261 195 373 130
262 198 990 370
263 202 607 610
264 206 345 275
265 210 082 940
266 213 920 015
267 217 778 100
268 221 739 815
269 225 701 530
270 229 790 630
271 233 879 730
272 238 078 150
273 242 299 140
274 246 629 445
275 250 959 750
276 255 429 090
277 259 898 430
278 264 482 960
279 269 091 720
280 273 820 565
281 278 549 410
282 283 425 105
283 288 300 800
284 293 302 740
285 298 330 180
286 303 483 865
287 308 637 550
288 313 951 595
289 319 265 640
290 324 712 695
291 330 187 105
292 335 799 860
293 341 412 615
294 347 193 920
295 352 975 225
296 358 901 970
297 364 857 940
298 370 959 350
299 377 060 760
300 383 345 695
301 389 630 630
302 396 068 325
303 402 536 785
304 409 164 155
305 415 791 525
306 422 612 215
307 429 432 905
308 436 420 230
309 443 440 385
310 450 627 180
311 457 813 975
312 465 210 300
313 472 606 625
314 480 177 945
315 487 784 290
316 495 572 280
317 503 360 270
318 511 368 340
319 519 376 410
320 527 574 890
321 535 810 100
322 544 235 725
323 552 661 350
324 561 325 655
325 569 989 960
326 578 853 765
327 587 756 750
328 596 866 840
329 605 976 930
330 615 337 095
331 624 697 260
332 634 274 025
333 643 892 430
334 653 727 435
335 663 562 440
336 673 667 980
337 683 773 520
338 694 105 920
339 704 481 995
340 715 093 150
341 725 704 305
342 736 599 015
343 747 493 725
344 758 634 285
345 769 821 230
346 781 254 025
347 792 686 820
348 804 425 165
349 816 163 510
350 828 158 780

Co odblokuję na danym poziomie?

Poniższa lista przedstawia różne elementy gry które można odblokować od danego poziomu postaci:

  • Poziom 10 - misje dnia w karczmie, możliwość wysyłania wiadomości prywatnych, możliwość znalezienia klasera w Gabinecie Magii, odblokowanie pierwszego lochu
  • Poziom 15 - możliwość znalezienia w Gabinecie Magii mikstur z bonusem +15%
  • Poziom 16 - zadania w karczmie mają od tego poziomu normalną długość tj. 5, 10, 15 i 20 minut (bez wierzchowca)
  • Poziom 20 - możliwość znalezienia klucza do lochu 2 (w zadaniu)
  • Poziom 25 - możliwość zbudowania Twierdzy
  • Poziom 30 - możliwość znalezienia klucza do lochu 3 (w zadaniu)
  • Poziom 32-35 - możliwość znalezienia w Gabinecie Magii mikstur z bonusem +25%
  • Poziom 40 - możliwość znalezienia klucza do lochu 4 (w zadaniu)
  • Poziom 50 - możliwość znalezienia odłamków Lustra (w zadaniu), możliwość znalezienia klucza do lochu 5 (w zadaniu), możliwość znalezienia epickich przedmiotów w sklepach, odblokowany event Epicki, odblokowany Loch Legendarny
  • Poziom 66 - odblokowana Wiedźma
  • Poziom 70 - możliwość znalezienia klucza do lochu 6 (w gabinecie magii lub w zadaniu)
  • Poziom 75 - możliwość znalezienia gniazda jaj Pupili (w zadaniu)
  • Poziom 80 - możliwość znalezienia klucza do lochu 7 (w zadaniu)
  • Poziom 85 - możliwość wykopania Prawdziwego Świętego Graala w kopalni klejnotów (wymaga 1000 zebranych itemów w klaserze)
  • Poziom 90 - odblokowany Kowal
  • Poziom 95 - możliwość znalezienia klucza do lochu 8 (w zadaniu)
  • Poziom 99 - Portal do piekieł (w lochach i w gildii) odblokowany
  • Poziom 100 - możliwość znalezienia klucza do WC (w zadaniu)
  • Poziom 105 - odblokowany Zarządca Areny
  • Poziom 110 - możliwość znalezienia klucza do lochu 9 (w zadaniu lub w Zbrojowni)
  • Poziom 130 - odblokowanie Tornada
  • Poziom 140 - możliwość wykopania klucza (w kopalni) do lochu 1 w Strefie Mroku (wymaga odblokowanej Wieży)
  • Poziom 180 - możliwość wykopania klucza (w kopalni) do lochu "Nordyccy Bogowie" w Strefie Światła
  • Poziom 200 - możliwość wykopania klucza (w kopalni) do lochów "Uświęcona Tradycją Szkoła Magii" oraz "Góra Olimp" w Strefie Światła
  • Poziom 210 - możliwość wykopania klucza (w kopalni) do lochu "Smoczy Skarbiec" w Strefie Światła
  • Poziom 222 - możliwość wykopania klucza (w kopalni) do lochu "Karuzela z idolami"
  • Poziom 240 - możliwość wykopania klucza (w kopalni) do lochu "Dom Strachu" w Strefie Światła
  • Poziom 250 - możliwość zdobycia nowych przedmiotów epickich
  • Poziom 270 - możliwość wykopania klucza (w kopalni) do lochu "Karczma mrocznych sobowtórów" w Strefie Światła
  • Poziom 280 - możliwość wykopania klucza (w kopalni) do lochu "3. Liga Superbohaterów" w Strefie Światła oraz do lochu "Nordyccy bogowie" w Strefie Mroku
  • Poziom 300 - możliwość wykopania klucza (w kopalni) do lochu "Góra Olimp" w Strefie Mroku
  • Poziom 320 - możliwość wykopania klucza (w kopalni) do lochu "Smoczy Skarbiec" w Strefie Mroku
  • Poziom 340 - możliwość wykopania klucza (w kopalni) do lochu "Dojo Bohaterów z Dzieciństwa" w Strefie Światła
  • Poziom 350 - możliwość wykopania klucza (w kopalni) do lochów: "Dom Strachu", "Uświęcona Tradycją Szkoła Magii" oraz "Karczma mrocznych sobowtórów" w Strefie Mroku
  • Poziom 370 - możliwość wykopania klucza (w kopalni) do lochu "3. Liga Superbohaterów" w Strefie Mroku
  • Poziom 480 - możliwość wykopania klucza (w kopalni) do lochu "Grota Potworów" w Strefie Światła
  • Poziom 500 - możliwość wykopania klucza (w kopalni) do lochu "Dojo Bohaterów z Dzieciństwa" w Strefie Mroku
  • Poziom 600 - możliwość wykopania klucza (w kopalni) do lochu "Grota Potworów" w Strefie Mroku

Magiczne lustro

Gdy nasza postać osiągnie 50 poziom dostajemy możliwość otrzymywania z misji odłamków Magicznego Lustra, po zdobyciu odłamka lustra zostanie on automatycznie nałożony na awatar naszej postaci. Skompletowanie wszystkich 13 odłamków lustra jest dość istotne ponieważ dostajemy za to odbicie lustrzane naszej postaci które daje nam możliwość walk na arenie czy w lochach podczas trwania misji lub warty.

Magiczne lustro

Lista odłamków Magicznego Lustra:

  • Odłamek Lustra Niezdarności
  • Wielozadaniowy Odłamek Lustra
  • Odłamek Lustra Podwójnej Moralności
  • Autorefleksyjny Odłamek Lustra
  • Przemyślny Odłamek Lustra
  • Półmroczny Odłamek Lustra
  • Odłamek Lustra Przezorności
  • Odłamek Lustra Próżności
  • Dublujący Odłamek Lustra
  • Odłamek Lustra Złowieszczego Kruka
  • Replika Odłamka Lustra
  • Sobowtórny Odłamek Lustra
  • (Nie)licencjonowany Odłamek Lustra

Pomocnicy

Pomocnicy to 3 dodatkowe postacie które pomagają nam walczyć w Wieży oraz w Strefie Mroku (z wyjątkiem tornada). Ich poziom rośnie razem z poziomem naszej postaci (kiedyś musieliśmy wydawać złoto aby podnosić poziomy pomocników). Możemy ich również uzbroić w przedmioty tak samo jak naszą główną postać, lecz należy pamiętać o tym, że zaklęcia wiedźmy nie działają w przypadku założenia przedmiotu na pomocnika. Każdy z pomocników ma swoją profesję, (Maguś) Mariusz to mag, (Szczwana) Kunegunda to zwiadowca a (Barbarzyński) Barbar to wojownik.

Kufer

Kufer to rozszerzenie plecaka, a więc jeszcze więcej miejsca na przedmioty. Kufer odblokujemy po ulepszeniu Skarbca w Twierdzy do 16 poziomu, dostaniemy wtedy 1 slot w kufrze, a każdy kolejny poziom Skarbca to dodatkowy slot kufra. Aby otworzyć kufer należy kliknąć jego przycisk znajdujący się w prawym górnym rogu avatara naszej postaci.

Stojak na zbroję

Stojak na zbroję to przedmiot który możemy kupić w zbrojowni pod warunkiem że mamy 1000 run u zarządcy areny. Po jego zakupie zostanie on aktywowany automatycznie, a sam stojak daje to nam miejsce na dodatkowy tzw. "set" który możemy wymieniać pomiędzy postacią poprzez kliknięcie przycisku w lewym górnym rogu. Jest to fajny mechanizm dzięki któremu możemy szybko wyposażyć się w przedmioty które mają runy np. zwiększające ilość zdobywanych PD.

Stojak na zbroję

Złota ramka

Złota ramka naszej postaci to coś dla osób szukających prestiżu. Kosztuje ona aż 1000 grzybki lecz oprócz wizualnego efektu nie zmienia ona kompletnie nic. Aby mieć możliwość zakupu należy najpierw uzbierać 1000 grzybki a następnie przejść do widoku miasta, tam znajdziemy wysłannika który oferuje nam zakup złotej ramki.

wysłannik zakup złotej ramki