Wiedźma za określoną opłatą daje nam możliwość dodawania bonusów do naszego ekwipunku. Poza tym zapłaci nam za niektóre przedmioty dwukrotność wartości. Możemy też u niej stworzyć mikstury.

Wiedźma

Jak odblokować wiedźmę?

Dostęp do wiedźmy dostajemy po osiągnięciu 66 poziomu. Aby do niej wejść należy kliknąć na Niepozorną Księgę lub dwukrotnie kliknąć przycisk Gabinetu Magii.

Zaklęcia

Wiedźma może zaczarować nasz ekwipunek zaklęciami które dają różne bonusy, pomocne w podróży czy w walkach. Bonusy u wiedźmy nie są dostępne od razu. Aby wiedźma mogła stworzyć zaklęcie potrzebuje stworzyć wywar, którego składnikami są wybrane przez nią danego dnia, zależy to od wszystkich graczy więc szybkość pojawienia się kolejnych zaklęć jest zależna od aktywności serwera. Po uzbieraniu składników na wywar wiedźma potrzebuje 24 godzin na wykonaniu rytuału, po tym czasie zaklęcie pojawi się nad wiedźmą i będzie możliwe do zakupienia.

Zaklęcia przedmiotów działają tylko na naszej postaci, nie mają wpływu na naszych towarzyszy

Poniżej tabela z opisem bonusów.

Przedmiot Bonus Opis
Hełm Aura Podróżnika Premia do PD: +10%/zadanie
Zbroja Broda Mario +50% szansy na znalezienie grzybka podczas zadania
Rękawice Cień Kowboja Premia do reakcji +1 (postać z wyższą reakcją atakuje pierwsza)
Buty 36960-stopniowe buty Czas podróży: -30 sek.
Broń Miecz Zemsty +5% obrażeń ciosów krytycznych
Amulet Nieposkromiona Zachłanność +10% szansy na znalezienie przedmiotu podczas zadania
Pas Spragniony Wędrowiec Dodatkowe piwo: 1/dzień
Pierścień Modlitwa Hieny Cmentarnej Premia do złota: +10%/zadanie
Talizman Rytuał Krezusa Złoto z areny: do +20%

Tworzenie mikstur

Wiedźma umożliwia nam tworzenie mikstur z uzbieranych owoców. Każda mikstura wymaga 10 sztuk danego owocu.

  • z jeżyn (mrok) utworzymy miksturę wytrzymałości
  • z cytryn (światło) utworzymy miksturę zręczności
  • z jabłek (ziemia) utworzymy miksturę inteligencji
  • z truskawek (ogień) utworzymy miksturę szczęścia
  • ze śliwek (woda) utworzymy miksturę siły

Sprzedaż przedmiotów

Wiedźma każdego dnia potrzebuje przedmiotów z konkretnej grupy wyposażenia np. Broń czy Rękawice, jeśli akurat mamy taki przedmiot możemy jej go sprzedać za dwukrotność normalnej kwoty w sklepie.