Nikt nie lubi grać samotnie, prawda? Gilia to dobry sposób na wspólną rozgrywkę, i oferuje jeszcze więcej zabawy w postaci lochów czy wypraw wojennych.

Opis gildii

Opis gildii jest widoczny dla wszystkich graczy i pozwala nam umieścić np. informacje o gildii czy wymagania dla potencjonalnych członków. Istnieje jednak możliwość aby ukryć część opisu gildii w taki sposób że będzie ona widoczna jedynie dla jej członków. W tym celu dzielimy opis gildii na 2 części - tą którą chcemy ukryć oraz tą która ma być widoczna dla wszystkich.
Wzór jest następujący:

Tekst widoczny tylko dla członków gildii
///
Tekst widoczny dla wszystkich

Istnieje też wariant podzielenia opisu na 3 części z czego ta środkowa będzie widoczna dla wszystkich, w takim wypadku będzie to wyglądać w ten sposób:

Tekst widoczny tylko dla członków gildii
///
Tekst widoczny dla wszystkich
///
Tekst widoczny tylko dla członków gildii

Herb gildii

Herb gildii jest wizualnym elementem gildii, możemy go tworzyć poprzez kombinację różnych elementów. Te elementy to: hełm, trzymacz, tarcza, logo, zakon, emblemat

Członkowie

Członkowie gildii mogą mieć różne rangi co daje im większe bądź mniejsze uprawnienia. Poniższa tabela prezentuje rangi wraz z ich uprawnieniami

Ranga Uprawnienia
Lider gildii Lider zapraszanie i wyrzucanie graczy, zmiana opisu gildii, zmiana herbu gildii, zarządzanie ataków i wypraw, zmiana herbu, proponowanie zmiany herbu, wybór pupila gildyjnego
Oficer gildii Oficer zapraszanie i wyrzucanie graczy (z wyjątkiem lidera i innych oficerów), degradacja lidera do oficera(w przypadku nieaktywności lidera), zarządzanie ataków i wypraw, zmiana herbu, proponowanie zmiany herbu
Członek gildii Członek proponowanie zmiany herbu

Ulepszenia

Gildia posiada 2 budynki które można ulepszać, pierwszy z nich to skarbiec który daje bonus zdobywanego złota, natomiast drugi to trener dający bonus do zdobywanego doświadczenia. Każdy z członków dokonuje ulepszeń indywidualnie, co z kolei jest sumowane tworząc łączny bonus. Dzięki temu mechanizmowi zachowujemy ulepszenia nawet przy zmianie gildii a więc złoto i grzyby wykorzystane na ulepszenia nie idą na marne. Poniższa tabela przedstawia koszt ulepszeń kolejnych poziomów budynków gildii.

Poziom Skarbca/Trenera Koszt złoto Koszt grzybki
1 5
2 25
3 50
4 100
5 250
6 500 2
7 1 000 4
8 1 500 6
9 2 000 8
10 2500 10
11+ 5 000 10

W zakładce ulepszeń gildii znajdziemy też Grzybową Katapultę, którą możemy załadować 3 pociskami (każdy kosztuje 5 grzybek). Załadowana katapulta wystrzeli w najbliższej bitwie gildii gigantyczne grzybki w losowych przeciwników zadając im ogromne obrażenia.

Lochy gildii

Lochy gildii zwane też wyprawami to walki pomiędzy członkami gildii a potworami z lochu. Są dostępne po osiągnięciu 50 poziomu przez lidera gildii. Każdy loch ma określoną liczbę potworów do pokonania a na ostatnim potworem danego lochu jest boss, znacznie silniejszy od poprzednich potworów. Wszystkich lochów jest 150, a każdy zaliczony loch od 1 do 50 zwiększa bonus gildyjnego skarbca i trenera o 2%. Natomiast nagrodą za kolejne lochy czyli 51-150 jest jedynie pewna ilość doświadczenia.

Jeśli zaliczyłeś lochy będąc w jednej gildii, to możesz wziąć udział w ataku na te same lochy z inną gildią, ale nie otrzymasz już punktów doświadczenia. Za każdy poziom lochów można dostać doświadczenie tylko raz.

Jeśli przegapisz wyprawę do lochów, przez to że nie kliknąłeś na przycisk dołączenia się do nich, to nie dostaniesz żadnej nagrody, ani nie będziesz mógł powtórzyć ataku. Mimo tego skorzystasz z bonusu ulepszonych budynków gildii.

Poniżej spis wszystkich 150 lochów wraz ze statystykami potworów.

Wybierz loch:
Liczba przeciwników:
Koszt wyprawy:

Portal gildii

Portal gildii to miejsce gdzie członkowie gildii mogą codziennie atakować potwory z kolejnych poziomów. Aby mieć dostęp do portalu należy wbić 99 poziom postaci. Jeśli członkom gildii nie uda się zabić potwora w ciągu dnia, ten zregeneruje swoje HP o 10%. Nagrodą za pokonanie potwora portalu jest bonus 1% do obrażeń minimalnych i maksymalnych. Poniżej tabela z listą potworów:

Potwór Klasa Poziom Siła Zręczność Inteligencja Wytrzymałość Szczęście HP
Kolczasta Pokraka Zwiadowca 200 955 3 836 967 1 248 100 1 432 1 003 472 384
Pokraczny kruk Zwiadowca 206 1 057 4 257 1 057 1 394 050 1 570 1 154 273 408
Rozklekotane truchło Wojownik 212 4 644 1 648 1 619 1 504 650 1 141 1 602 452 224
Zombi z sutereny Wojownik 218 4 989 1 755 1 737 1 638 000 1 257 1 793 609 984
Rogacz Wojownik 224 5 359 1 867 1 847 1 761 200 1 324 1 981 350 016
Potyczak Wojownik 230 6 394 2 047 2 013 1 703 665 1 405 1 967 733 120
Masażysta z masarni Wojownik 236 7 864 2 215 2 192 1 664 159 1 556 1 972 028 416
Mroczna snajperka Zwiadowca 242 1 675 7 273 1 671 2 044 152 2 455 1 986 915 712
Oblech lancetowaty Wojownik 248 10 527 2 536 2 458 1 603 929 1 721 1 996 891 648
Femme Fatariel Mag 254 1 879 1 909 7 710 2 465 050 2 774 1 257 175 552
Skrzydlaty demon Zwiadowca 260 2 011 11 354 2 005 1 890 766 2 947 1 973 959 680
Kocurek szablozębny Wojownik 266 16 374 3 029 2 946 1 481 540 2 038 1 977 855 872
Karaczan pustynny Mag 272 2 254 2 288 9 230 2 969 400 3 313 1 621 292 416
Zamaskowana mumia Mag 278 2 365 2 412 9 744 3 140 200 3 494 1 742 231 552
Szabrownik Wojownik 284 24 734 3 588 3 501 1 384 461 2 394 1 972 856 960
Topielec Zwiadowca 290 2 700 22 630 2 691 1 691 729 3 907 1 969 172 608
Wąż rozpruwacz Zwiadowca 296 2 823 25 316 2 813 1 675 855 4 104 1 990 915 712
Wyszukany oprawca Wojownik 302 35 079 4 151 4 060 1 315 900 2 748 1 993 588 480
Jadowity rozczłonkowywacz Wojownik 308 37 208 4 226 4 175 1 294 388 2 787 1 999 829 504
Torturiel Mag 314 3 022 3 073 15 808 3 164 802 4 430 1 992 825 280
Mały łachudra Wojownik 320 42 026 4 404 4 313 1 240 767 2 893 1 991 431 040
Duży łachudra Mag 326 3 164 3 215 17 814 3 046 282 4 568 1 992 268 416
Rumiana ropucha Mag 332 3 203 3 254 18 881 2 978 933 4 683 1 983 696 408
B00n demon Wojownik 338 50 181 4 657 4 566 1 165 638 3 038 1 975 758 080
Obły zwierz Zwiadowca 344 3 385 42 562 3 375 1 428 058 4 831 1 970 720 000
Wariatnik Wojownik 350 56 194 4 795 4 756 1 117 865 3 156 1 961 853 056
Piekielny kosynier Wojownik 356 73 865 5 464 5 413 1 111 913 3 156 1 961 853 056
Ośmionóg arachnoidalny Zwiadowca 362 4 126 66 187 4 076 1 373 206 5 868 1 993 895 168
Kapłan błęgin Wojownik 368 94 038 6 040 6 001 1 070 322 3 867 1 974 744 064
Mefissimo Mag 374 4 484 4 535 41 801 2 658 346 6 480 1 993 759 488
Pokurcz Mag 380 4 683 4 734 46 016 2 595 109 6 691 1 977 473 024
Zabójcza morderczyni Mag 386 4 914 4 953 51 465 2 578 866 7 060 1 996 042 240
Przeżuwacz-pożeracz Wojownik 392 142/239 7 166 7 115 1 001 941 4 507 1 968 814 080
Purpurowa Graba Mag 398 5 294 5 345 62 319 2 456 980 7 548 1 960 670 080
Megabalrog Wojownik 404 169 259 7 722 7 671 976 183 4 783 1 976 770 560
Prapoległy Wojownik 410 179 922 7 869 7 830 957 580 4 910 1 967 826 944
Kowal Fantasto Wojownik 416 187 865 8 068 7 977 958 591 4 985 1 998 662 272
Wielki wujj chaosu Mag 422 5 840 5 891 80 963 2 320 964 8 316 1 963 535 488
Monstrualny majsterkowicz Mag 428 6 027 6 078 87 255 2 308 939 8 639 1 971 069 696
Wariablo Wojownik 434 228 783 8 701 8 610 917 772 5 348 1 996 154 122
Hoże chochło Zwiadowca 440 6 335 194 454 6 325 1 124 565 8 963 1 983 732 608
Długorąk Wojownik 446 257 456 9 017 8 978 881 293 5 566 1 969 689 856
Horror na lodzie Wojownik 452 277 848 9 320 9 269 876 194 5 737 1 984 579 456
Furia w furii Mag 458 6 770 6 821 117 082 2 161 989 9 618 1 984 705 920
Ubojnik Wojownik 464 306 061 9 684 9 645 857 236 5 949 1 993 073 664
Ugniatacz Wojownik 470 324 812 9 851 9 800 837 957 6 040 1 973 388 672
Krwiożerczy baron Wojownik 476 428 590 11 324 11 285 836 890 6 843 1 995 982 592
Kolczasta pokraka Mag 482 8 194 8 233 180 341 2 063 367 11 654 1 993 212 544
Sądzący Zwiadowca 488 8 415 377 976 8 353 1 019 947 11 865 1 995 016 320
Brachiaal Zwiadowca 500 8 694 416 343 8 696 995 867 12 264 1 995 717 504

Pupil gildyjny i hydra

Pupil gildyjny jest dostępny gdy lider gildii ma przynajmniej 150 poziom, a gildia ma przynajmniej 10 członków. Każdy członek z użyciem pupila gildyjnego może walczyć codziennie z hydrą, a pokonanie każdej kolejnej hydry dostajemy +25% doświadczenia za wykonanie misji dnia w karczmie. Pupila może wybrać i zmieniać lider, natomiast każdy członek gildii posiada swój własny poziom pupila który można zwiększać używając złota i grzybków. Jedno ulepszenie kosztuje 2500 złoto i 2 grzybek i zwiększa poziom o 5. Maksymalny poziom pupila gildyjnego to 600.

Poniżej tabelka ze statystykami wszystkich hydr.

Ilość głów Klasa Poziom Siła Zręczność Inteligencja Wytrzymałość Szczęście HP
1 Wojownik 325
2 Wojownik 350
3 Mag 370
4 Zwiadowca 395
5 Zwiadowca 420
6 Wojownik 440
7 Zwiadowca 460
8 Mag 480
9 Paladyn 500
10 Zwiadowca 525
11 Paladyn 550
12 Wojownik 575
13 Zwiadowca 600
14 Mag 610
15 Wojownik 620
16 Wojownik 625
17 Wojownik 630
18 Paladyn 640