Lochy
Spis treści
Lochy to dość mroczne miejsce, pełne groźnych potworów i bestii, jednak zwycięstwo daje szansę na znalezienie potężnych artefaktów. Główną częścią lochów jest Strefa Światła, oraz Strefa Mroku, oprócz tego znajduje się tutaj Portal do piekieł, Wieża, Tornado oraz Karuzela z Idolami. W lochach można walczyć o takie nagrody jak epickie przedmioty czy bonusy wzmacniające postać.
Strefa Światła
Strefa Światła to pierwsza część lochów, a żeby się do niej dostać, i odblokować pierwszy loch, potrzebny jest klucz. Ten ten otrzymujemy w nagrodę, za osiągnięcie 10 poziomu. Kolejne lochy mogą również wymagać kluczy dostępnych na wyższych poziomach, a część z nich otworzy się automatycznie po spełnieniu określonych wymagań.
Poniżej znajdziecie mapę Strefy Światła, a pod nią lista lochów wraz z opisem nagród na poszczególnych piętrach oraz sposobu odblokowania danego lochu.
Nazwa Lochu Sposób odblokowania |
Nagrody |
---|---|
1. Zbezczeszczone Katakumby Klucz za osiągnięcie 10 poziomu |
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
|
2. Kopalnie Glorii Klucz z misji (wymagany 20 poziom) |
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
|
3. Ruiny Gnark Klucz z misji (wymagany 30 poziom) |
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
|
4. Grota Korsarzy Klucz z misji (wymagany 40 poziom) |
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
|
5. Ołtarz Szmaragdowej Łuski Klucz z misji (wymagany 50 poziom) |
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
|
6. Toksyczne Drzewo Klucz w gabinecie magii (wymagany 70 poziom) lub Klucz z misji (wymagany 80 poziom) |
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
|
7. Strumień Lawy Klucz z misji (wymagany 80 poziom) |
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
|
8. Świątynia Zimnej Krwi Klucz z misji (wymagany 95 poziom) |
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
|
9. Piramida Szaleństwa Klucz z misji lub zakup w zbrojowni (wymagany 110 poziom) |
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
|
10. Twierdza Posępnego Czerepu Otwiera się po zaliczeniu lochów 1-9 |
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
|
11. Cyrk grozy Otwiera się po zaliczeniu lochu nr 10 lub po pokonaniu 10 poziomu Tornada |
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
|
12. Piekło Otwiera się po zaliczeniu lochu nr 11 |
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
|
13. Smoczy Skarbiec Klucz z kopalni klejnotów (wymagany 210 poziom) |
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
|
14. Dom Strachów Klucz z kopalni klejnotów (wymagany 240 poziom) |
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
|
15. 13. piętro Otwiera się po zaliczeniu lochu nr 12 |
1-10
|
16. 3 Liga Superbohaterów Klucz z kopalni (wymagany 280 poziom) |
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
|
17. Uświęcona Tradycją Szkoła Magii Klucz za osiągnięcie 200 poziomu postaci |
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
|
18. Hemorridor Można wykopać klucz w kopalni po pokonaniu 5 potwora w lochu 11 |
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
|
19. Easteros Można wykopać klucz w kopalni po ukończeniu lochu 11 |
1-10
|
20. Dojo Bohaterów z Dzieciństwa Klucz z kopalni (wymagany 340 poziom) |
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
|
21. Karczma mrocznych sobowtórów Klucz z kopalni (wymagany 270 poziom) |
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
|
22. Miasto Intryg Otwiera się po ukończeniu lochu 19 |
1-10
|
23. Ekspres do Szkoły Magii Otwiera się po ukończeniu lochu 17 |
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
|
24. Nordyccy bogowie Klucz z kopalni (wymagany 180 poziom) |
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
|
25. Góra Popiołów Otwiera się po ukończeniu lochu 18 |
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
|
26. Siedziba główna firmy Playa Games Otwiera się po ukończeniu lochu 15 |
1-10
|
27. Góra Olimp Klucz z kopalni (wymagany 200 poziom) |
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
|
28. Grota Potworów Klucz z kopalni (wymagany 480 poziom) |
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
|
Portal do piekieł
Portal do piekieł to loch o bardzo potężnych przeciwnikach, zatem pokonanie jednego przeciwnika może zająć kilka do kilkunastu dni. W przypadku przegranej walki, ponowny atak będzie dostępny kolejnego, a przeciwnik zregeneruje życie o 10%. Portal do piekieł odblokowuje się automatycznie po osiągnięciu 99 poziomu postaci. Nagrodą za pokonanie każdego kolejnego przeciwnika jest permanentny bonus +1% do HP, co po ukończeniu tego lochu daje łączny bonus +50%.
Wieża
Wieża to loch w którym czeka na was 100 pięter wypełnionych przeciwnikami, a podczas walki będą wam towarzyszyć 3 pomocnicy: Barbar, Mariusz oraz Kunegunda. Wieża odblokowuje się po ukończeniu lochów 1-9. Pokonanie każdego kolejnego piętra wieży gwarantuje zdobycie epickiego przedmiotu.
Strefa Mroku
Strefa Mroku jest odzwierciedleniem lochów ze Strefy Światła, jednak przeciwnicy tutaj są znacznie potężniejsi. Podobnie jak w Wieży, z pomocą w walce przychodzi trójka pomocników. Pierwszy loch w Strefie Mroku można odblokować po zdobyciu klucza, który można znaleźć w kopalni klejnotów po osiągnięciu 140 poziomu oraz odblokowaniu Wieży.
Nazwa Lochu Sposób odblokowania |
Nagrody |
---|---|
1. Zbezczeszczone Katakumby Klucz z kopalni klejnotów, wymagany 140 poziom postaci i odblokowana wieża |
1-10
|
2. Kopalnie Glorii Klucz z kopalni klejnotów, wymagane pokonanie 5 przeciwnika z poprzedniego lochu |
1-10
|
3. Ruiny Gnark Klucz z kopalni klejnotów, wymagane pokonanie 5 przeciwnika z poprzedniego lochu |
1-10
|
4. Grota Korsarzy Klucz z kopalni klejnotów, wymagane pokonanie 5 przeciwnika z poprzedniego lochu |
1-10
|
5. Ołtarz Szmaragdowej Łuski Klucz z kopalni klejnotów, wymagane pokonanie 5 przeciwnika z poprzedniego lochu |
1-10
|
6. Toksyczne Drzewo Klucz z kopalni klejnotów, wymagane pokonanie 5 przeciwnika z poprzedniego lochu |
1-10
|
7. Strumień Lawy Klucz z kopalni klejnotów, wymagane pokonanie 5 przeciwnika z poprzedniego lochu |
1-10
|
8. Świątynia Zimnej Krwi Klucz z kopalni klejnotów, wymagane pokonanie 5 przeciwnika z poprzedniego lochu |
1-10
|
9. Piramida Szaleństwa Klucz z kopalni klejnotów, wymagane pokonanie 5 przeciwnika z poprzedniego lochu |
1-10
|
10. Twierdza Posępnego Czerepu Klucz z kopalni klejnotów, wymagane pokonanie 5 przeciwnika z poprzedniego lochu |
1-10
|
11. Cyrk grozy Klucz z kopalni klejnotów, wymagane pokonanie 5 przeciwnika z poprzedniego lochu |
1-10
|
12. Piekło Klucz z kopalni klejnotów, wymagane pokonanie 5 przeciwnika z poprzedniego lochu |
1-10
|
13. Smoczy Skarbiec Klucz z kopalni klejnotów (wymagany 320 poziom postaci) |
1-10
|
14. Dom Strachów Klucz z kopalni klejnotów (wymagany 350 poziom) |
1-10
|
15. 13. piętro Klucz z kopalni klejnotów, wymagane pokonanie 5 przeciwnika z poprzedniego lochu |
1-10
|
16. 3 Liga Superbohaterów Klucz z kopalni klejnotów (wymagany 370 poziom postaci) |
1-10
|
17. Uświęcona Tradycją Szkoła Magii Klucz z kopalni klejnotów (wymagany 350 poziom postaci) |
1-10
|
18. Hemorridor Klucz z kopalni klejnotów, wymagane pokonanie 5 przeciwnika w lochu nr 12 |
1-10
|
19. Easteros Klucz z kopalni klejnotów, wymagane pokonanie 5 przeciwnika z poprzedniego lochu |
1-10
|
20. Dojo Bohaterów z Dzieciństwa Klucz z kopalni klejnotów (wymagany 500 poziom postaci) |
1-10
|
21. Karczma mrocznych sobowtórów Klucz w kopalni (wymagany 350 poziom postaci) |
1-10
|
22. Miasto Intryg Otwiera się po ukończeniu lochu 19 |
1-10
|
23. Ekspres do Szkoły Magii Otwiera się po ukończeniu lochu 17 |
1-10
|
24. Nordyccy bogowie Klucz w kopalni (wymagany 280 poziom postaci) |
1-10
|
25. Góra Popiołów Można wykopać klucz w kopalni jeśli mamy otworzony loch 12 |
1-10
|
26. Siedziba główna firmy Playa Games Otwiera się po ukończeniu lochu 15 |
1-10
|
27. Góra Olimp Klucz w kopalni (wymagany 300 poziom postaci) |
1-10
|
28. Grota Potworów Klucz w kopalni (wymagany 600 poziom postaci) |
1-10
|
Tornado
Tornado to miejsce z ogromną liczbą przeciwników! Jest ich aż 1000, a pokonanie każdego z nich to szansa na przedmiot, również epicki. Tornado odblokowuje się po osiągnięciu 130 poziomu postaci. W tym lochu działa pewna mechanika - za każdym razem, gdy po wygranej walce waszej postaci zostanie więcej niż 90% życia, to będziecie mogli zawalczyć ponownie od razu, bez potrzeby czekania 60 minut, czy korzystania z . Tornado to dobre miejsce do szybkiego "farmienia" przedmiotów do eventów Wiedźmowy taniec czy Kocioł w kuźni.
Karuzela z Idolami
Karuzela z Idolami to loch w którym możecie spotkać znajome twarze z YouTube'a takie jak Boruciak, Gimper czy Mandzio. Aby móc z nimi walczyć należy odblokować Wieżę oraz osiągnąć 222 poziom postaci. Każdy pokonany przeciwnik to gwarantowany epik w kieszeni, jednak musicie wiedzieć, że Ci tutaj są naprawdę twardzi.
Spis potworów
- 1. Zbezczeszczone Katakumby
- 2. Kopalnie Glorii
- 3. Ruiny Gnark
- 4. Grota Korsarzy
- 5. Ołtarz Szmaragdowej Łuski
- 6. Toksyczne Drzewo
- 7. Strumień Lawy
- 8. Świątynia Zimnej Krwi
- 9. Piramida Szaleństwa
- 10. Twierdza Posępnego Czerepu
- 11. Cyrk grozy
- 12. Piekło
- 13. Smoczy Skarbiec
- 14. Dom Strachów
- 15. 13. piętro
- 16. 3 Liga Superbohaterów
- 17. Uświęcona Tradycją Szkoła Magii
- 18. Hemorridor
- 19. Easteros
- 20. Dojo Bohaterów z Dzieciństwa
- 21. Karczma mrocznych sobowtórów
- 22. Miasto Intryg
- 23. Ekspres do Szkoły Magii
- 24. Nordyccy bogowie
- 25. Góra Popiołów
- 26. Siedziba główna firmy Playa Games
- 27. Góra Olimp
- 28. Grota Potworów
- 50 przeciwników
- 100 przeciwników
- 1. Zbezczeszczone Katakumby
- 2. Kopalnie Glorii
- 3. Ruiny Gnark
- 4. Grota Korsarzy
- 5. Ołtarz Szmaragdowej Łuski
- 6. Toksyczne Drzewo
- 7. Strumień Lawy
- 8. Świątynia Zimnej Krwi
- 9. Piramida Szaleństwa
- 10. Twierdza Posępnego Czerepu
- 11. Cyrk grozy
- 12. Piekło
- 13. Smoczy Skarbiec
- 14. Dom Strachów
- 15. 13. piętro
- 16. 3 Liga Superbohaterów
- 17. Uświęcona Tradycją Szkoła Magii
- 18. Hemorridor
- 19. Easteros
- 20. Dojo Bohaterów z Dzieciństwa
- 21. Karczma mrocznych sobowtórów
- 22. Miasto Intryg
- 23. Ekspres do Szkoły Magii
- 24. Nordyccy bogowie
- 25. Góra Popiołów
- 26. Siedziba główna firmy Playa Games
- 27. Góra Olimp
- 28. Grota Potworów
- 1000 przeciwników
- 21 przeciwników
Porównywanie statystyk potworów
Legendarny Loch
Legendarny Loch wyjątkowe miejsce, które otwiera się tylko kilka razy w roku i jest ograniczone czasowo (zazwyczaj 10 dni). Składa się on ze 100 różnych komnat, a w nich czeka nas wiele niespodzianek, uroków oraz groźnych przeciwników. Jednak co najważniejsze w tym lochu to nagroda za jego przejście, a jest nim losowy przedmiot legendarny. Dokładny opis a także wiele szczegółów odnośnie legendarnego lochu znajdziesz na tej podstronie.