Lochy to dość mroczne miejsce, pełne groźnych potworów i bestii, jednak zwycięstwo daje szansę na znalezienie potężnych artefaktów. Główną częścią lochów jest Strefa Światła, oraz Strefa Mroku, oprócz tego znajduje się tutaj Portal do piekieł, Wieża, Tornado oraz Karuzela z Idolami. W lochach można walczyć o takie nagrody jak epickie przedmioty czy bonusy wzmacniające postać.

Lochy

Strefa Światła

Strefa Światła to pierwsza część lochów, a żeby się do niej dostać, i odblokować pierwszy loch, potrzebny jest klucz. Ten ten otrzymujemy w nagrodę, za osiągnięcie 10 poziomu. Kolejne lochy mogą również wymagać kluczy dostępnych na wyższych poziomach, a część z nich otworzy się automatycznie po spełnieniu określonych wymagań.

Poniżej znajdziecie mapę Strefy Światła, a pod nią lista lochów wraz z opisem nagród na poszczególnych piętrach oraz sposobu odblokowania danego lochu.

Lochy - Strefa Światła
Nazwa Lochu
Sposób odblokowania
Nagrody
1. Zbezczeszczone Katakumby
Klucz za osiągnięcie 10 poziomu
1 Złoto
2 Złoto
3 Przedmiot Zwykły
4 Złoto
5 Przedmiot Epicki
6 Złoto
7 Przedmiot Zwykły
8 Złoto
9 Złoto
10 Przedmiot Epicki
2. Kopalnie Glorii
Klucz z misji (wymagany 20 poziom)
1 Złoto
2 Złoto
3 Przedmiot Zwykły
4 Złoto
5 Przedmiot Epicki
6 Złoto
7 Przedmiot Zwykły
8 Złoto
9 Złoto
10 Przedmiot Epicki
3. Ruiny Gnark
Klucz z misji (wymagany 30 poziom)
1 Złoto
2 Złoto
3 Przedmiot Zwykły
4 Złoto
5 Przedmiot Epicki
6 Złoto
7 Przedmiot Zwykły
8 Złoto
9 Złoto
10 Przedmiot Epicki
4. Grota Korsarzy
Klucz z misji (wymagany 40 poziom)
1 Złoto
2 Złoto
3 Przedmiot Zwykły
4 Złoto
5 Przedmiot Epicki
6 Złoto
7 Przedmiot Zwykły
8 Złoto
9 Złoto
10 Przedmiot Epicki
5. Ołtarz Szmaragdowej Łuski
Klucz z misji (wymagany 50 poziom)
1 Złoto
2 Złoto
3 Przedmiot Zwykły
4 Złoto
5 Przedmiot Epicki
6 Złoto
7 Przedmiot Zwykły
8 Złoto
9 Złoto
10 Przedmiot Epicki
6. Toksyczne Drzewo
Klucz w gabinecie magii (wymagany 70 poziom) lub
Klucz z misji (wymagany 80 poziom)
1 Złoto
2 Złoto
3 Przedmiot Zwykły
4 Złoto
5 Przedmiot Epicki
6 Złoto
7 Przedmiot Zwykły
8 Złoto
9 Złoto
10 Przedmiot Epicki
7. Strumień Lawy
Klucz z misji (wymagany 80 poziom)
1 Złoto
2 Złoto
3 Przedmiot Zwykły
4 Złoto
5 Przedmiot Epicki
6 Złoto
7 Przedmiot Zwykły
8 Złoto
9 Złoto
10 Przedmiot Epicki
8. Świątynia Zimnej Krwi
Klucz z misji (wymagany 95 poziom)
1 Złoto
2 Złoto
3 Przedmiot Zwykły
4 Złoto
5 Przedmiot Epicki
6 Złoto
7 Przedmiot Zwykły
8 Złoto
9 Złoto
10 Przedmiot Epicki
9. Piramida Szaleństwa
Klucz z misji lub zakup w zbrojowni (wymagany 110 poziom)
1 Złoto
2 Złoto
3 Przedmiot Zwykły
4 Złoto
5 Przedmiot Epicki
6 Złoto
7 Przedmiot Zwykły
8 Złoto
9 Złoto
10 Przedmiot Epicki
10. Twierdza Posępnego Czerepu
Otwiera się po zaliczeniu lochów 1-9
1 Złoto
2 Złoto
3 Przedmiot Zwykły
4 Złoto
5 Przedmiot Epicki
6 Złoto
7 Przedmiot Zwykły
8 Złoto
9 Złoto
10 Przedmiot Epicki
11. Cyrk grozy
Otwiera się po zaliczeniu lochu nr 10 lub po pokonaniu 10 poziomu Tornada
1 Złoto
2 Złoto
3 Przedmiot Zwykły
4 Złoto
5 Przedmiot Epicki
6 Złoto
7 Przedmiot Zwykły
8 Złoto
9 Złoto
10 Przedmiot Epicki
12. Piekło
Otwiera się po zaliczeniu lochu nr 11
1 Złoto
2 Złoto
3 Przedmiot Zwykły
4 Złoto
5 Przedmiot Epicki
6 Złoto
7 Przedmiot Zwykły
8 Złoto
9 Złoto
10 Przedmiot Epicki
13. Smoczy Skarbiec
Klucz z kopalni klejnotów (wymagany 210 poziom)
1 Złoto
2 Złoto
3 Przedmiot Zwykły
4 Złoto
5 Przedmiot Epicki
6 Złoto
7 Przedmiot Zwykły
8 Złoto
9 Złoto
10 Przedmiot Epicki
14. Dom Strachów
Klucz z kopalni klejnotów (wymagany 240 poziom)
1 Złoto
2 Złoto
3 Przedmiot Zwykły
4 Złoto
5 Przedmiot Epicki
6 Złoto
7 Przedmiot Zwykły
8 Złoto
9 Złoto
10 Przedmiot Epicki
15. 13. piętro
Otwiera się po zaliczeniu lochu nr 12
1-10 Przedmiot Epicki
16. 3 Liga Superbohaterów
Klucz z kopalni (wymagany 280 poziom)
1 Złoto
2 Złoto
3 Przedmiot Zwykły
4 Złoto
5 Przedmiot Epicki
6 Złoto
7 Przedmiot Zwykły
8 Złoto
9 Złoto
10 Przedmiot Epicki
17. Uświęcona Tradycją Szkoła Magii
Klucz za osiągnięcie 200 poziomu postaci
1 Złoto
2 Złoto
3 Przedmiot Zwykły
4 Złoto
5 Przedmiot Epicki
6 Złoto
7 Przedmiot Zwykły
8 Złoto
9 Złoto
10 Przedmiot Epicki
18. Hemorridor
Można wykopać klucz w kopalni po pokonaniu 5 potwora w lochu 11
1 Złoto
2 Złoto
3 Przedmiot Zwykły
4 Złoto
5 Przedmiot Epicki
6 Złoto
7 Przedmiot Zwykły
8 Złoto
9 Złoto
10 Przedmiot Epicki
19. Easteros
Można wykopać klucz w kopalni po ukończeniu lochu 11
1-10 Przedmiot Epicki
20. Dojo Bohaterów z Dzieciństwa
Klucz z kopalni (wymagany 340 poziom)
1 Złoto
2 Złoto
3 Przedmiot Zwykły
4 Złoto
5 Przedmiot Epicki
6 Złoto
7 Przedmiot Zwykły
8 Złoto
9 Złoto
10 Przedmiot Epicki
21. Karczma mrocznych sobowtórów
Klucz z kopalni (wymagany 270 poziom)
1 Złoto
2 Złoto
3 Przedmiot Zwykły
4 Złoto
5 Przedmiot Epicki
6 Złoto
7 Przedmiot Zwykły
8 Złoto
9 Złoto
10 Przedmiot Epicki
22. Miasto Intryg
Otwiera się po ukończeniu lochu 19
1-10 Przedmiot Epicki
23. Ekspres do Szkoły Magii
Otwiera się po ukończeniu lochu 17
1 Złoto
2 Złoto
3 Przedmiot Zwykły
4 Złoto
5 Przedmiot Epicki
6 Złoto
7 Przedmiot Zwykły
8 Złoto
9 Złoto
10 Przedmiot Epicki
24. Nordyccy bogowie
Klucz z kopalni (wymagany 180 poziom)
1 Złoto
2 Złoto
3 Przedmiot Zwykły
4 Złoto
5 Przedmiot Epicki
6 Złoto
7 Przedmiot Zwykły
8 Złoto
9 Złoto
10 Przedmiot Epicki
25. Góra Popiołów
Otwiera się po ukończeniu lochu 18
1 Złoto
2 Złoto
3 Przedmiot Zwykły
4 Złoto
5 Przedmiot Epicki
6 Złoto
7 Przedmiot Zwykły
8 Złoto
9 Złoto
10 Przedmiot Epicki
26. Siedziba główna firmy Playa Games
Otwiera się po ukończeniu lochu 15
1-10 Przedmiot Epicki
27. Góra Olimp
Klucz z kopalni (wymagany 200 poziom)
1 Złoto
2 Złoto
3 Przedmiot Zwykły
4 Złoto
5 Przedmiot Epicki
6 Złoto
7 Przedmiot Zwykły
8 Złoto
9 Złoto
10 Przedmiot Epicki
28. Grota Potworów
Klucz z kopalni (wymagany 480 poziom)
1 Złoto
2 Złoto
3 Przedmiot Zwykły
4 Złoto
5 Przedmiot Epicki
6 Złoto
7 Przedmiot Zwykły
8 Złoto
9 Złoto
10 Przedmiot Epicki

Portal do piekieł

Portal do piekieł to loch o bardzo potężnych przeciwnikach, zatem pokonanie jednego przeciwnika może zająć kilka do kilkunastu dni. W przypadku przegranej walki, ponowny atak będzie dostępny kolejnego, a przeciwnik zregeneruje życie o 10%. Portal do piekieł odblokowuje się automatycznie po osiągnięciu 99 poziomu postaci. Nagrodą za pokonanie każdego kolejnego przeciwnika jest permanentny bonus +1% do HP, co po ukończeniu tego lochu daje łączny bonus +50%.

Wieża

Wieża to loch w którym czeka na was 100 pięter wypełnionych przeciwnikami, a podczas walki będą wam towarzyszyć 3 pomocnicy: Barbar, Mariusz oraz Kunegunda. Wieża odblokowuje się po ukończeniu lochów 1-9. Pokonanie każdego kolejnego piętra wieży gwarantuje zdobycie epickiego przedmiotu.

Strefa Mroku

Strefa Mroku jest odzwierciedleniem lochów ze Strefy Światła, jednak przeciwnicy tutaj są znacznie potężniejsi. Podobnie jak w Wieży, z pomocą w walce przychodzi trójka pomocników. Pierwszy loch w Strefie Mroku można odblokować po zdobyciu klucza, który można znaleźć w kopalni klejnotów po osiągnięciu 140 poziomu oraz odblokowaniu Wieży.

Lochy - Strefa Mroku
Nazwa Lochu
Sposób odblokowania
Nagrody
1. Zbezczeszczone Katakumby
Klucz z kopalni klejnotów, wymagany 140 poziom postaci i odblokowana wieża
1-10 Przedmiot Epicki
2. Kopalnie Glorii
Klucz z kopalni klejnotów, wymagane pokonanie 5 przeciwnika z poprzedniego lochu
1-10 Przedmiot Epicki
3. Ruiny Gnark
Klucz z kopalni klejnotów, wymagane pokonanie 5 przeciwnika z poprzedniego lochu
1-10 Przedmiot Epicki
4. Grota Korsarzy
Klucz z kopalni klejnotów, wymagane pokonanie 5 przeciwnika z poprzedniego lochu
1-10 Przedmiot Epicki
5. Ołtarz Szmaragdowej Łuski
Klucz z kopalni klejnotów, wymagane pokonanie 5 przeciwnika z poprzedniego lochu
1-10 Przedmiot Epicki
6. Toksyczne Drzewo
Klucz z kopalni klejnotów, wymagane pokonanie 5 przeciwnika z poprzedniego lochu
1-10 Przedmiot Epicki
7. Strumień Lawy
Klucz z kopalni klejnotów, wymagane pokonanie 5 przeciwnika z poprzedniego lochu
1-10 Przedmiot Epicki
8. Świątynia Zimnej Krwi
Klucz z kopalni klejnotów, wymagane pokonanie 5 przeciwnika z poprzedniego lochu
1-10 Przedmiot Epicki
9. Piramida Szaleństwa
Klucz z kopalni klejnotów, wymagane pokonanie 5 przeciwnika z poprzedniego lochu
1-10 Przedmiot Epicki
10. Twierdza Posępnego Czerepu
Klucz z kopalni klejnotów, wymagane pokonanie 5 przeciwnika z poprzedniego lochu
1-10 Przedmiot Epicki
11. Cyrk grozy
Klucz z kopalni klejnotów, wymagane pokonanie 5 przeciwnika z poprzedniego lochu
1-10 Przedmiot Epicki
12. Piekło
Klucz z kopalni klejnotów, wymagane pokonanie 5 przeciwnika z poprzedniego lochu
1-10 Przedmiot Epicki
13. Smoczy Skarbiec
Klucz z kopalni klejnotów (wymagany 320 poziom postaci)
1-10 Przedmiot Epicki
14. Dom Strachów
Klucz z kopalni klejnotów (wymagany 350 poziom)
1-10 Przedmiot Epicki
15. 13. piętro
Klucz z kopalni klejnotów, wymagane pokonanie 5 przeciwnika z poprzedniego lochu
1-10 Przedmiot Epicki
16. 3 Liga Superbohaterów
Klucz z kopalni klejnotów (wymagany 370 poziom postaci)
1-10 Przedmiot Epicki
17. Uświęcona Tradycją Szkoła Magii
Klucz z kopalni klejnotów (wymagany 350 poziom postaci)
1-10 Przedmiot Epicki
18. Hemorridor
Klucz z kopalni klejnotów, wymagane pokonanie 5 przeciwnika w lochu nr 12
1-10 Przedmiot Epicki
19. Easteros
Klucz z kopalni klejnotów, wymagane pokonanie 5 przeciwnika z poprzedniego lochu
1-10 Przedmiot Epicki
20. Dojo Bohaterów z Dzieciństwa
Klucz z kopalni klejnotów (wymagany 500 poziom postaci)
1-10 Przedmiot Epicki
21. Karczma mrocznych sobowtórów
Klucz w kopalni (wymagany 350 poziom postaci)
1-10 Przedmiot Epicki
22. Miasto Intryg
Otwiera się po ukończeniu lochu 19
1-10 Przedmiot Epicki
23. Ekspres do Szkoły Magii
Otwiera się po ukończeniu lochu 17
1-10 Przedmiot Epicki
24. Nordyccy bogowie
Klucz w kopalni (wymagany 280 poziom postaci)
1-10 Przedmiot Epicki
25. Góra Popiołów
Można wykopać klucz w kopalni jeśli mamy otworzony loch 12
1-10 Przedmiot Epicki
26. Siedziba główna firmy Playa Games
Otwiera się po ukończeniu lochu 15
1-10 Przedmiot Epicki
27. Góra Olimp
Klucz w kopalni (wymagany 300 poziom postaci)
1-10 Przedmiot Epicki
28. Grota Potworów
Klucz w kopalni (wymagany 600 poziom postaci)
1-10 Przedmiot Epicki

Tornado

Tornado to miejsce z ogromną liczbą przeciwników! Jest ich aż 1000, a pokonanie każdego z nich to szansa na przedmiot, również epicki. Tornado odblokowuje się po osiągnięciu 130 poziomu postaci. W tym lochu działa pewna mechanika - za każdym razem, gdy po wygranej walce waszej postaci zostanie więcej niż 90% życia, to będziecie mogli zawalczyć ponownie od razu, bez potrzeby czekania 60 minut, czy korzystania z grzybek. Tornado to dobre miejsce do szybkiego "farmienia" przedmiotów do eventów Wiedźmowy taniec czy Kocioł w kuźni.

Karuzela z Idolami

Karuzela z Idolami to loch w którym możecie spotkać znajome twarze z YouTube'a takie jak Boruciak, Gimper czy Mandzio. Aby móc z nimi walczyć należy odblokować Wieżę oraz osiągnąć 222 poziom postaci. Każdy pokonany przeciwnik to gwarantowany epik w kieszeni, jednak musicie wiedzieć, że Ci tutaj są naprawdę twardzi.

Spis potworów

Strefa Światła
  • 1. Zbezczeszczone Katakumby
  • 2. Kopalnie Glorii
  • 3. Ruiny Gnark
  • 4. Grota Korsarzy
  • 5. Ołtarz Szmaragdowej Łuski
  • 6. Toksyczne Drzewo
  • 7. Strumień Lawy
  • 8. Świątynia Zimnej Krwi
  • 9. Piramida Szaleństwa
  • 10. Twierdza Posępnego Czerepu
  • 11. Cyrk grozy
  • 12. Piekło
  • 13. Smoczy Skarbiec
  • 14. Dom Strachów
  • 15. 13. piętro
  • 16. 3 Liga Superbohaterów
  • 17. Uświęcona Tradycją Szkoła Magii
  • 18. Hemorridor
  • 19. Easteros
  • 20. Dojo Bohaterów z Dzieciństwa
  • 21. Karczma mrocznych sobowtórów
  • 22. Miasto Intryg
  • 23. Ekspres do Szkoły Magii
  • 24. Nordyccy bogowie
  • 25. Góra Popiołów
  • 26. Siedziba główna firmy Playa Games
  • 27. Góra Olimp
  • 28. Grota Potworów
Portal do piekieł
  • 50 przeciwników
Wieża
  • 100 przeciwników
Strefa Mroku
  • 1. Zbezczeszczone Katakumby
  • 2. Kopalnie Glorii
  • 3. Ruiny Gnark
  • 4. Grota Korsarzy
  • 5. Ołtarz Szmaragdowej Łuski
  • 6. Toksyczne Drzewo
  • 7. Strumień Lawy
  • 8. Świątynia Zimnej Krwi
  • 9. Piramida Szaleństwa
  • 10. Twierdza Posępnego Czerepu
  • 11. Cyrk grozy
  • 12. Piekło
  • 13. Smoczy Skarbiec
  • 14. Dom Strachów
  • 15. 13. piętro
  • 16. 3 Liga Superbohaterów
  • 17. Uświęcona Tradycją Szkoła Magii
  • 18. Hemorridor
  • 19. Easteros
  • 20. Dojo Bohaterów z Dzieciństwa
  • 21. Karczma mrocznych sobowtórów
  • 22. Miasto Intryg
  • 23. Ekspres do Szkoły Magii
  • 24. Nordyccy bogowie
  • 25. Góra Popiołów
  • 26. Siedziba główna firmy Playa Games
  • 27. Góra Olimp
  • 28. Grota Potworów
Tornado
  • 1000 przeciwników
Karuzela z Idolami
  • 21 przeciwników

Porównywanie statystyk potworów

Loch Potwór

Legendarny Loch

Legendarny Loch wyjątkowe miejsce, które otwiera się tylko kilka razy w roku i jest ograniczone czasowo (zazwyczaj 10 dni). Składa się on ze 100 różnych komnat, a w nich czeka nas wiele niespodzianek, uroków oraz groźnych przeciwników. Jednak co najważniejsze w tym lochu to nagroda za jego przejście, a jest nim losowy przedmiot legendarny. Dokładny opis a także wiele szczegółów odnośnie legendarnego lochu znajdziesz na tej podstronie.