Gabinet magii
Gabinet magii to miejsce gdzie można znaleźć biżuterię a także inne przedmioty takie jak Klaser, mikstury czy klepsydry. Ponadto od 70 poziomu postaci można też znaleźć tu klucz do lochu nr 6. Przedmioty kupujemy za złoto, lecz niektóre z nich takie jak artefakty czy Eliksir Nieśmiertelności, mogą wymagać dodatkowo grzybków. Może się tu także pojawić do kupienia pupil Szlauwąż.
Przedmioty w gabinecie magii zmieniają się codziennie o północy, a jeśli chcemy to możemy odświeżyć dostępne przedmioty za pomocą .
Po osiągnięciu 66 poziomu możemy przejść z tego miejsca do Wiedźmy, klikając na niepozorną księgę znajdującą się po prawej stronie.
Mikstury
Mikstury dają nam bonus do statystyk takich jak siła czy wytrzymałość, dla każdej statystyki istnieją 3 warianty które dają odpowiednio: 10, 15 i 25% bonusu do statystyk. W grze istnieje jeszcze jedna mikstura - Eliksir Żywotności (dawniej Eliksir Nieśmiertelności), która w odróżnieniu od pozostałych mikstur zapewnia nam bonus +25% HP, zazwyczaj jej cena zawiera grzybki, jednak jest szansa na pojawienie się w sklepie wyłącznie za złoto. Poniżej tabela z miksturami oraz poziomami postaci od których można je znaleźć w sklepie.
Ikona | Nazwa | Bonus | Poziom |
---|---|---|---|
Eliksir Odkręcacza Konfitur | +10% siły | 1 | |
Eliksir Stalowego Uścisku Dłoni | +15% siły | 15 | |
Eliksir Wyciskania na Klatę | +25% siły | 30 | |
Eliksir Żonglera | +10% zręczności | 1 | |
Eliksir Pana Miyagi | +15% zręczności | 15 | |
Eliksir Dryblingu | +25% zręczności | 30 | |
Eliksir Knajpianego Filozofa | +10% inteligencji | 1 | |
Eliksir Kujona | +15% inteligencji | 15 | |
Eliksir Fizyka Molekularnego | +25% inteligencji | 30 | |
Eliksir Grotołaza | +10% wytrzymałości | 1 | |
Eliksir Leśnika | +15% wytrzymałości | 15 | |
Eliksir Maratończyka | +25% wytrzymałości | 30 | |
Eliksir Laureata Nagrody Pocieszenia | +10% szczęścia | 1 | |
Eliksir Zwycięzcy Lotto | +15% szczęścia | 15 | |
Eliksir Rozbijacza Banków | +25% szczęścia | 30 | |
Eliksir Żywotności | +25% HP | 1 |