Gabinet magii to miejsce gdzie można znaleźć biżuterię a także inne przedmioty takie jak Klaser, mikstury czy klepsydry. Ponadto od 70 poziomu postaci można też znaleźć tu klucz do lochu nr 6. Przedmioty kupujemy za złoto, lecz niektóre z nich takie jak artefakty czy Eliksir Nieśmiertelności, mogą wymagać dodatkowo grzybków. Może się tu także pojawić do kupienia pupil Szlauwąż.

Przedmioty w gabinecie magii zmieniają się codziennie o północy, a jeśli chcemy to możemy odświeżyć dostępne przedmioty za pomocą grzybek.

Po osiągnięciu 66 poziomu możemy przejść z tego miejsca do Wiedźmy, klikając na niepozorną księgę znajdującą się po prawej stronie.

Gabinet magii

Mikstury

Mikstury dają nam bonus do statystyk takich jak siła czy wytrzymałość, dla każdej statystyki istnieją 3 warianty które dają odpowiednio: 10, 15 i 25% bonusu do statystyk. W grze istnieje jeszcze jedna mikstura - Eliksir Żywotności (dawniej Eliksir Nieśmiertelności), która w odróżnieniu od pozostałych mikstur zapewnia nam bonus +25% HP, zazwyczaj jej cena zawiera grzybki, jednak jest szansa na pojawienie się w sklepie wyłącznie za złoto. Poniżej tabela z miksturami oraz poziomami postaci od których można je znaleźć w sklepie.

Ikona Nazwa Bonus Poziom
Eliksir Odkręcacza Konfitur +10% siły 1
Eliksir Stalowego Uścisku Dłoni +15% siły 15
Eliksir Wyciskania na Klatę +25% siły 30
Eliksir Żonglera +10% zręczności 1
Eliksir Pana Miyagi +15% zręczności 15
Eliksir Dryblingu +25% zręczności 30
Eliksir Knajpianego Filozofa +10% inteligencji 1
Eliksir Kujona +15% inteligencji 15
Eliksir Fizyka Molekularnego +25% inteligencji 30
Eliksir Grotołaza +10% wytrzymałości 1
Eliksir Leśnika +15% wytrzymałości 15
Eliksir Maratończyka +25% wytrzymałości 30
Eliksir Laureata Nagrody Pocieszenia +10% szczęścia 1
Eliksir Zwycięzcy Lotto +15% szczęścia 15
Eliksir Rozbijacza Banków +25% szczęścia 30
Eliksir Żywotności +25% HP 1