Dzisiaj do Shakes & Fidget trafiła kolejna aktualizacja, z okrągłym numerem 10.0. Pojawiło się trochę nowości, wśród nich przede wszystkim nowy loch oraz loch legendarny, który zostanie otwarty w następny weekend (24.09). Ponadto wprowadzono też nieco zmian a także naprawiono sporo błędów. Poniżej lista wszystkich zmian, nowości i lista naprawionych błędów:

Nowe funkcje

  • Legendarny Loch: nowy motyw "Balanga w diabelskim gronie"
  • Legendarny Loch: nowa mechanika "Klejnotów Przeznaczenia"
  • Legendarny Loch: dodano 3 nowe legendarne przedmioty
  • Legendarny Loch: nowe drzwi i skrzynie
  • Legendarny Loch: samouczek dotyczący drzwi i skrzyń
  • Lochy: nowe lochy "Karczma mrocznych sobowtórów" (klucze w kopalni klejnotów; wymagany poziom 270+ dla Strefy Światła i poziom 350+ dla Strefy Mroku)
  • Klaser: dwa osiągnięcia do nowych lochów
  • Tajemna toaleta: ostrzeżenie, gdy masz zamiar wrzucić legendarną broń z klejnotem do toalety
  • Warta: teraz możesz odebrać nagrodę za pomocą klawisza Enter
  • Opcje: dodano link do Twitcha

Zmiany

  • Legendarny loch: loch "Pułapka albo psikus" przemianowany na "Balanga w diabelskim gronie"
  • Legendarny Loch: uzupełnienie 20% punktów życia kosztuje teraz 10 grzybów po raz pierwszy, 15 grzybów po raz drugi i 20 grzybów za każdy kolejny
  • Legendarny Loch: usunięto specjalny pokój "Dziura"
  • Karczma: brak żądzy przygody przyciemnia teraz świecę na pasku postępu
  • Gabinet Magii, aplikacje: tekst "+900%" podczas specjalnej oferty "Piaski Czasu" jest teraz lepiej widoczny
  • Postać: obrócona legendarna broń Excalibur i nieco przerobiona (stara animacja walki wyglądała dziwnie)
  • Handlarz grzybów, Steam: przycisk kuponów nie nakłada się już na tekst

Naprawione błędy

    Logowanie, Steam: naprawiono błąd "Nie można zweryfikować postaci"
  • Legendarny Loch: naprawiono błąd, który wyświetlał niewłaściwy kursor myszy podczas klikania skrzyń lub beczek
  • Karczma: naprawiono błąd, który nadal wyświetlał trochę awanturniczości, chociaż nie zostało już żadnej
  • Warta: naprawiono błąd wizualnego paska postępu
  • Zbrojownia: naprawiono brakujące opisy tarcz dla postaci niebędących wojownikami
  • Gabinet magii: mikstury dla graczy na poziomie powyżej 600 mają teraz wartość sprzedaży
  • Gildia: pasek punktów wytrzymałości Hydry nie jest już wizualnie pusty, gdy pierwszy gracz dnia zaatakuje Hydrę
  • Poczta, aplikacje: dołączenie do gildii nie zawsze działało
  • Podziemie: wartość szczęścia Strażnika jest teraz poprawnie wyświetlana
  • Podziemie: zmiana z twierdzy na podziemie nie wyświetla już okna ataku twierdzy
  • Lochy: znalezienie klucza do lochu nie zawsze powodowało miganie przycisku lochu

Źródło: https://forum.sfgame.pl/showthread.php?p=443173