Aktualizacja gry 10.0 - nowy loch "Karczma mrocznych sobowtórów"
2021-09-15
Dzisiaj do Shakes & Fidget trafiła kolejna aktualizacja, z okrągłym numerem 10.0. Pojawiło się trochę nowości, wśród nich przede wszystkim nowy loch oraz loch legendarny, który zostanie otwarty w następny weekend (24.09). Ponadto wprowadzono też nieco zmian a także naprawiono sporo błędów. Poniżej lista wszystkich zmian, nowości i lista naprawionych błędów:
Nowe funkcje
- Legendarny Loch: nowy motyw "Balanga w diabelskim gronie"
- Legendarny Loch: nowa mechanika "Klejnotów Przeznaczenia"
- Legendarny Loch: dodano 3 nowe legendarne przedmioty
- Legendarny Loch: nowe drzwi i skrzynie
- Legendarny Loch: samouczek dotyczący drzwi i skrzyń
- Lochy: nowe lochy "Karczma mrocznych sobowtórów" (klucze w kopalni klejnotów; wymagany poziom 270+ dla Strefy Światła i poziom 350+ dla Strefy Mroku)
- Klaser: dwa osiągnięcia do nowych lochów
- Tajemna toaleta: ostrzeżenie, gdy masz zamiar wrzucić legendarną broń z klejnotem do toalety
- Warta: teraz możesz odebrać nagrodę za pomocą klawisza Enter
- Opcje: dodano link do Twitcha
Zmiany
- Legendarny loch: loch "Pułapka albo psikus" przemianowany na "Balanga w diabelskim gronie"
- Legendarny Loch: uzupełnienie 20% punktów życia kosztuje teraz 10 grzybów po raz pierwszy, 15 grzybów po raz drugi i 20 grzybów za każdy kolejny
- Legendarny Loch: usunięto specjalny pokój "Dziura"
- Karczma: brak żądzy przygody przyciemnia teraz świecę na pasku postępu
- Gabinet Magii, aplikacje: tekst "+900%" podczas specjalnej oferty "Piaski Czasu" jest teraz lepiej widoczny
- Postać: obrócona legendarna broń Excalibur i nieco przerobiona (stara animacja walki wyglądała dziwnie)
- Handlarz grzybów, Steam: przycisk kuponów nie nakłada się już na tekst
Naprawione błędy
-
Logowanie, Steam: naprawiono błąd "Nie można zweryfikować postaci"
- Legendarny Loch: naprawiono błąd, który wyświetlał niewłaściwy kursor myszy podczas klikania skrzyń lub beczek
- Karczma: naprawiono błąd, który nadal wyświetlał trochę awanturniczości, chociaż nie zostało już żadnej
- Warta: naprawiono błąd wizualnego paska postępu
- Zbrojownia: naprawiono brakujące opisy tarcz dla postaci niebędących wojownikami
- Gabinet magii: mikstury dla graczy na poziomie powyżej 600 mają teraz wartość sprzedaży
- Gildia: pasek punktów wytrzymałości Hydry nie jest już wizualnie pusty, gdy pierwszy gracz dnia zaatakuje Hydrę
- Poczta, aplikacje: dołączenie do gildii nie zawsze działało
- Podziemie: wartość szczęścia Strażnika jest teraz poprawnie wyświetlana
- Podziemie: zmiana z twierdzy na podziemie nie wyświetla już okna ataku twierdzy
- Lochy: znalezienie klucza do lochu nie zawsze powodowało miganie przycisku lochu