Już jutro do Shakes & Fidget trafi kolejna aktualizacja, z numerem 13.1. Pojawiło się trochę nowości, wśród zmiany związane z Hellevatorem, który niebawem ponownie pojawi się w grze.

Hellevator otworzy się w piątek (29.07) o godz. 16:00 CET i pozostanie otwarty przez 10 dni, a w nim czeka 500 pięter wypełnionych potworami i tajemnicami i skarbami. W tym lochu będzie można walczyć razem ze swoją gildią, a po zamknięciu Hellevatora na najlepsze gildie czekają super nagrody!

Hellevator - Oszustwo

Ponadto wprowadzono też nieco zmian a także naprawiono sporo błędów. Poniżej lista wszystkich zmian, nowości i lista naprawionych błędów:

Nowości:

Nowa profesja: Bard (Niebawem ogłosimy kiedy ta profesja będzie dostępna)

Hellevator "Oszustwo"

Zmiany:

Hellevator:

  • Dom towarowy Belzebuba: smakołyki są przerobione pod względem ceny i efektów
  • Przeprojektowano systemy nagród dla gildii i graczy
  • Poprawiono tekst dla smakołyków w sytuacji, gdy nie masz broni

Grzybiarz: całkowicie zmienione funkcje, układ i wyświetlanie

Karczma: przycisk pomijania misji klepsydrą wyłączy się teraz na kilka sekund przed upływem czasu misji

Naprawione błędy:

Ogólne: Niektóre światy gry nie były dostępne poprzez link http://w1.sfgame.net/

Lista sprawunków: Listę można teraz również przewijać, gdy wskaźnik myszy znajduje się między dwoma wpisami

Klaser dokładności: Osiągnięcie "Zaklinacz Tornad" odblokowywane sporadycznie dopiero po pokonaniu kolejnego przeciwnika w lochu Strefy Mroku

Postać:

  • Naprawiono przedmiot w slocie „drugiej ręki”, który początkowo był ładowany jako biały kwadrat
  • Naprawiono błąd miejsca w ekwipunku, którego nie można było użyć (nowy login teraz automatycznie naprawia problem)

Grzybiarz: [Aplikacja na iOS] przycisk „Oferty” można było kliknąć tylko raz przy wejściu do Grzybiarza

Karczma:

  • Naprawiono animację w pasku przygód, którą można było podwoić używając triku
  • Naprawiono błąd, przez który zadanie nie mogło zostać ukończone bezpośrednio lub nie można było uzyskać prawidłowego dostępu do karczmy

Twierdza: kontrataki można było powtarzać używając triku

Gildia:

  • Naprawiono błędne obliczanie premii misji specjalnych na Hydrze 20
  • Wyskakujące okienko z powiadomieniem o zakończonej bitwie gildii wyświetla się teraz poprawnie

Lochy Strefy Mroku: niektóre klucze mogły zostać znalezione przez graczy na wysokim poziomie przed odblokowaniem "Wieży"

Kalendarz logowania: sporadycznie w kalendarzu wyświetlała się niewłaściwa liczba owoców