Aktualizacja gry 13.1 - powrót Hellevatora, Bard trafia do gry
Już jutro do Shakes & Fidget trafi kolejna aktualizacja, z numerem 13.1. Pojawiło się trochę nowości, wśród zmiany związane z Hellevatorem, który niebawem ponownie pojawi się w grze.
Hellevator otworzy się w piątek (29.07) o godz. 16:00 CET i pozostanie otwarty przez 10 dni, a w nim czeka 500 pięter wypełnionych potworami i tajemnicami i skarbami. W tym lochu będzie można walczyć razem ze swoją gildią, a po zamknięciu Hellevatora na najlepsze gildie czekają super nagrody!
Ponadto wprowadzono też nieco zmian a także naprawiono sporo błędów. Poniżej lista wszystkich zmian, nowości i lista naprawionych błędów:
Nowości:
Nowa profesja: Bard (Niebawem ogłosimy kiedy ta profesja będzie dostępna)
Hellevator "Oszustwo"
Zmiany:
Hellevator:
- Dom towarowy Belzebuba: smakołyki są przerobione pod względem ceny i efektów
- Przeprojektowano systemy nagród dla gildii i graczy
- Poprawiono tekst dla smakołyków w sytuacji, gdy nie masz broni
Grzybiarz: całkowicie zmienione funkcje, układ i wyświetlanie
Karczma: przycisk pomijania misji klepsydrą wyłączy się teraz na kilka sekund przed upływem czasu misji
Naprawione błędy:
Ogólne: Niektóre światy gry nie były dostępne poprzez link http://w1.sfgame.net/
Lista sprawunków: Listę można teraz również przewijać, gdy wskaźnik myszy znajduje się między dwoma wpisami
Klaser dokładności: Osiągnięcie "Zaklinacz Tornad" odblokowywane sporadycznie dopiero po pokonaniu kolejnego przeciwnika w lochu Strefy Mroku
Postać:
- Naprawiono przedmiot w slocie „drugiej ręki”, który początkowo był ładowany jako biały kwadrat
- Naprawiono błąd miejsca w ekwipunku, którego nie można było użyć (nowy login teraz automatycznie naprawia problem)
Grzybiarz: [Aplikacja na iOS] przycisk „Oferty” można było kliknąć tylko raz przy wejściu do Grzybiarza
Karczma:
- Naprawiono animację w pasku przygód, którą można było podwoić używając triku
- Naprawiono błąd, przez który zadanie nie mogło zostać ukończone bezpośrednio lub nie można było uzyskać prawidłowego dostępu do karczmy
Twierdza: kontrataki można było powtarzać używając triku
Gildia:
- Naprawiono błędne obliczanie premii misji specjalnych na Hydrze 20
- Wyskakujące okienko z powiadomieniem o zakończonej bitwie gildii wyświetla się teraz poprawnie
Lochy Strefy Mroku: niektóre klucze mogły zostać znalezione przez graczy na wysokim poziomie przed odblokowaniem "Wieży"
Kalendarz logowania: sporadycznie w kalendarzu wyświetlała się niewłaściwa liczba owoców