Już dzisiaj do Shakes & Fidget trafi kolejna aktualizacja, z numerem 14.0. Pojawiło się trochę nowości, wśród nich przede wszystkim zmiany Druida, czy nowości w lochu legendarnym.

Ponadto wprowadzono też nieco zmian a także naprawiono sporo błędów. Poniżej lista wszystkich zmian, nowości i lista naprawionych błędów:

Nowości:

Loch legendarny:

  • Nowa wersja "Balanga w diabelskim gronie"
  • 3 nowe Legendarne przedmioty
  • Nowi przeciwnicy oraz dźwięki

Ogólne: wprowadzenie nowego systemu wsparcia (supportu)

Zmiany:

Postać:

  • Ogólne: przerobione podpowiedzi dla każdej klasy postaci (np. obliczenia obrażeń i pancerza, instrumenty barda itp.)
  • Druid: rozbudowana przeróbka klasy postaci z nowymi formułami obliczeń, funkcjami, grafiką, animacjami obrażeń od żywiołów itp. (więcej szczegółów w dalszej częścii artykułu)

Karczma: przycisk pominięcia misji przez obejrzenie reklamy jest teraz wyłączony na kilka sekund przed ukończeniem zadania.

Naprawione błędy:

Ogólne: naprawiono wyświetlanie znaku „Ď” w języku czeskim

Legendarny Loch: naprawiono nowy błąd backendu, który nie wyświetlał informacji o aktywnych błogosławieństwach i klątwach, gdy są aktywne

Postać: tekst informacyjny niektórych pasów nie nachodzi już na ekran po prawej stronie

Menadżer Areny: jeśli miałeś pieniądze tylko na jedno ulepszenie budynku, mogłeś użyć ustawienia przycisku „Max”, aby kupić dwa ulepszenia, jeśli to możliwe.

Wiedźma: przedmioty bez wartości sprzedaży nie błyszczą się już podczas wydarzenia 'Wiedźmowy Taniec'

Pupile: dodano brakujące lokalizacje do niektórych języków

Lochy: teraz walczysz ze swoim lustrzanym odbiciem zamiast z innym graczem w lochu nr 9, na 10 poziomie

Gildia: nutki nie były poprawnie aktualizowane podczas pomijania walki, jeśli pominięto walkę do barda, który nadal miał nutki z poprzedniej walki spowodowało to nieprawidłowe animacje

Sala chwały:

  • W niektórych przypadkach wyszukiwanie nazwy zawierającej znaki specjalne nie przyniosło rezultatu
  • W niektórych przypadkach wyszukiwanie nazwy ze spacją przed lub po nazwie nie przyniosło rezultatu
  • Wyświetlanie "(...)" powinno być teraz naprawione
  • Ułożenie Sali Chwały było sporadycznie pomieszane, gdy ręcznie wabiono gracza do podziemi

Zmiany Druida

Druid ze swoimi mechanikami w postaci masek po czasie okazał się być nieco słabszą klasą w porównaniu do pozostały, w związku z czym deweloperzy gry postanowili przerobić tą klasę. W nowej odsłonie zamiast maski oraz podstawowa forma zostaną zastąpione nowymi formami według poniższego schematu:

  • podstawowa forma -> forma orła
  • maska niedźwiedzia -> forma niedźwiedzia
  • maska kota -> forma tygrysa

Dodatkowo wszystkie formy są dostępne od początku gry, a nie tak jak było to wcześniej, gdzie kolejne maski wymagały konkretnego poziomu.

Niedźwiedź nadal będzie mógł blokować ataki, ale z mniejszą szansą niż wojownik. Aby zrekompensować tą zmianę, niedźwiedź będzie mógł się teraz wściekać i zadawać więcej obrażeń, im więcej obrażeń zadano sobie. Skala punktów życia i max. unikanie obrażeń będzie porównywalne z wojownikiem. Zmiany te zmniejszą przeżywalność niedźwiedzia, ale wzmocnią jego rozkład obrażeń, dzięki czemu koncepcja niedźwiedzia będzie lepiej pasować do jego tematu.

Tygrys będzie miał dwa różne stany: ukrywanie się w cieniu i wściekłość. Na początku każdej walki tygrys będzie ukrywał się w cieniu, co umożliwia mu unikanie ataków, ale z mniejszą szansą niż zwiadowca. Po uniknięciu ataku tygrys wpadnie w szał, tracąc szansę na unik, ale szansa na zadanie obrażeń krytycznych wzrośnie. Skala punktów życia i max. unikanie obrażeń będzie porównywalne ze zwiadowcą. Dzięki tym zmianom forma tygrysa będzie bardziej zbliżona do innych form, ponieważ zmiany zmniejszą jej przeżywalność, ale jednocześnie będą bardziej niezawodne w zadawaniu krytycznych obrażeń.

Podstawowa forma (bez maski) nie przyniosła żadnych korzyści, ale była raczej karą za jej użycie. Druid przyjmie teraz postać orła i otrzyma specjalny atak. Zamiast zwykłego ataku, orzeł będzie mógł wykonać atak nurkujący, który zada znaczne obrażenia, ale szansa na wykonanie ataku nurkującego będzie malała z każdym atakiem nurkującym. Mimo to skala punktów życia i max. unikanie obrażeń będzie porównywalne z magiem. Na początku walki szansa na wykonanie udanych ataków nurkowych będzie dość wysoka, ale im częściej wykonywany był atak nurkowy, tym kary do obrażeń znacznie wzrosną, jak również przy zwykłych atakach. Uważa się, że ta zmiana jest dodatkowa, a zmiany te powinny sprawić, że druid będzie silniejszy i ciekawszy do grania.

Dodatkowo, zamiast masek widniejących na twarzy postaci, forma druida będzie teraz przedstawiona w formie pazura w prawym dolnym rogu awatara (podobnie jak u Barda).